Результати дослідження свідчать, що коронавірус може потрапити в мозок людини після вдихання його носом.

Як повідомляє портал Українці, про це пише Dailymail. Це перший відомий доказ того, що коронавірус може інфікувати нейрони мозку через слизову.

Науковці в Німеччині провели розтин 33 пацієнтів, які померли від COVID-19, і досліджували слиз у задній частині носа - над ротом, де горло приєднується до носової порожнини, а також зразки тканин мозку.

Як виявилось, генетичний матеріал коронавірусу був присутній у найбільшій кількості в слизу порожнини носа, але в мозку також були знайдені спайкові білки SARS-CoV-2, які виступають від вірусу та закріплюються на рецепторах людини для зараження клітин.

Доктор Френк Геппнер, співавтор дослідження каже: "Потрапляючи всередину нюхової слизової, вірус використовує нейроанатомічні зв’язки, такі як нюховий нерв, для досягнення мозку".

Медики, скріншот з youtube

В рамках дослідження дослідникам вдалося зробити перше в історії зображення електронної мікроскопії інтактних частинок коронавірусу в слизі.

Однак, як саме вірус потрапляє до мозку з цього моменту, досі невідомо, для подальшого дослідження необхідні подальші дослідження, щоб розгадати таємницю, зазначають експерти.

Раніше ми повідомляли, підвищення зарплат медикам: у МОЗ сказали, на що можуть розраховувати "янголи в білих халатах".

Нагадаємо, що у світі зафіксовано понад 60 млн випадків зараження Covid-19. За минулу добу у світі виявили 542 661 випадок зараження коронавірусом