Американські вчені з'ясували, що існують генетичні фактори ризику, які роблять людей більш сприйнятливими до важкої форми COVID-19. Вони спробували пов'язати важку форму перебігу коронавірусу і особливості будови генів та отримали цікаві результати.

Про це пише "Хайтек". Автори вважають, що їхня робота допоможе краще зрозуміти, як боротися з новим захворюванням.

Дослідники з Медичного центру Beth Israel Deaconess в Бостоні під керівництвом доктора медицини Роберта Герштена, керівника відділення серцево-судинної медицини центру і професора Гарвардської медичної школи вирішили пов'язати важку форму перебігу коронавірусу і особливості будови генів.

Коронавірус, фото: кадр з відео

У рамках дослідження було розглянуто геноми 4 856 пацієнтів з Китаю, Європи та США, які перенесли COVID-19, і виявили варіації у двох регіонах, які визначають тяжкість перебігу захворювання. Тоді вони визначили, які білки кодують ці ділянки геному і яку роль ці білки відіграють в організмі в контексті хвороби.

Як виявилося, що одна з двох областей геному була пов'язаною з антигеном CD209. Це білок, за допомогою якого коронавірус проникає і вражає клітини людини. Ще один момент був пов'язаний з погано вивченим білком CXCL16, який, як вважають вчені, допомагає розподіляти імунні клітини до ділянок інфекції.

Коронавірус, фото: кадр з відео