В ході проривного відкриття, дослідники виявили небачений раніше скам'янілий мозок підковоподібного краба віком 310 мільйонів років.

Про це повідомляє портал "Daily Star"

Згідно з новим дослідженням, відкриття " один на мільйон "розкриває деякі "сюрпризи" в еволюції цих дивних істот.

Скам'янілий мозок був виявлений в Мазон-Крік в Іллінойсі, де, як повідомляється, умови були ідеальними для збереження ніжних м'яких тканин стародавньої тварини.

Незважаючи на те, що підковоподібні краби досить поширені, дослідники раніше нічого не знали про їх мозок.

"Це перше і єдине свідчення наявності мозку у викопного підковоподібного краба", - сказав Live Science провідний автор дослідження Рассел Бікнелл, палеонтолог з Університету Нової Англії в штаті Мен.

Мозок

Він додав, що шанси знайти скам'янілий мозок складають "один на мільйон". "Хоча навіть тоді шанси, що вони ще рідше".

Відомо, що сьогодні живі чотири типи підковоподібних крабів, у всіх однакові тверді екзоскелети, 10 ніг і U-подібна голова.

Як не дивно, незважаючи на їх назву, ці істоти насправді є павукоподібними, а не "крабами". За даними Національної федерації дикої природи, вони ближче до скорпіонів і павуків.

Бікнелл пояснив, що м'які тканини мозку дуже схильні до швидкого розкладання. Він додав:"для їх збереження необхідні або особливі геологічні умови, або Бурштин".

Мозок

У цьому рідкісному випадку Геологія місцевості допомогла м'яким тканинам залишатися в ідеальному стані і зберегти мозок, або "копію" мозку.

Аналіз мозку стародавнього підковоподібного краба шокував дослідників, які думали, що побачать щось зовсім інше, ніж сучасний мозок.

"Незважаючи на 300 мільйонів років еволюції, мозок викопного підковоподібного краба багато в чому не відрізняється від сучасних форм", - сказав Бікнелл.