Після 12 років дослідження Марса марсохід НАСА Curiosity зробив чудове відкриття. Знахідка сталася випадково 30 травня, коли марсохід перевернув кам'яну плиту, оголивши під нею жовтувато-зелені кристали чистої сірки, повідомляє НАСА.

«Це абсолютно нове відкриття на Марсі. Це найдивніша знахідка за всю місію і найнесподіваніша», - прокоментував в інтерв'ю CNN Ешвін Васавада, дослідник проєкту Curiosity в Лабораторії реактивного руху НАСА.

Протягом останніх шести місяців Curiosity досліджував канал Аїда Уолліса в кратері Гейла, який, як вважають, утворився 3 мільярди років тому. Раніше марсохід виявив у цьому регіоні сульфати, які зазвичай утворюються внаслідок випаровування води.

Відкриття НАСА на Марсі

Вчені були вражені, коли аналіз підтвердив наявність абсолютно чистої сірки.

"Ні у кого на картах бінго не було чистої сірки", - пожартував Васавада.

Важливо, що Землі чиста сірка зазвичай утворюється в екстремальних умовах, як-от виверження вулканів чи термальні джерела.

Нагадаємо, дізнайтеся рівень свого інтелекту: лише 1% людей із високим IQ може це зробити