Вчені виявили два яскравих радіовсплеску від магнітара в нашій Галактиці, наближаючись до виявлення джерела вибухів.

Про це пише Independent.

Раніше в цьому місяці вчені виявили, що від об'єкта виходять швидкі радіовсплески, що стало великим проривом у пошуках джерела цих загадкових вибухів енергії. Це був перший раз, коли був виявлений FRB, що виходить зсередини нашого Чумацького Шляху, а також перший раз, коли такий вибух був простежений до певного джерела.

Пошук життя в космосі

Тепер вчені кажуть, що виявили нові сплески, що виходять від того ж магнетару. Це повинно допомогти додатково визначити, чи дійсно це джерело FRB-і чи може той же процес приводити в дію ті сплески, які ми виявили, що виходять з інших частин Всесвіту.

Швидкі радіосплески-це дуже короткі і дуже потужні спалахи радіоенергії, які проходять через Всесвіт. Хоча вони всього лише частки мілісекунди, вони можуть випромінювати стільки ж енергії, скільки Сонце робить за кілька днів - вони в основному непередбачувані, але деякі були виявлені в повторюваному графіку.

Астрономи шукають пояснення сплесків з 2007 року, коли був виявлений перший. Можливе походження включало в себе все, від вмираючих зірок і чорних дір до інопланетних технологій.

Пошук життя в космосі

Ця полювання була в основному безрезультатною, і до цих пір не ясно, що саме викликає сплески. Але в цьому році вчені стали набагато ближче, коли вони виявили те, що, здається, було одним із спалахів, що надходять зсередини нашої галактики, і відстежили джерело до магнетару або нейтронної зірки з неймовірно потужним магнітним полем.

Через кілька днів після цього відкриття дослідники виявили набагато слабші сплески, що походять від того ж джерела, який офіційно відомий як SGR1935 + 2154. Схоже, він має схожість з іншими повторюваними швидкими радіосплесками, які були виявлені раніше і за межами нашої Сонячної системи.

Дослідники сподіваються, що виявлення наступних вибухів, а також глибша робота з розуміння того, наскільки активним є джерело, можуть допомогти показати, чи дійсно він схожий на джерело інших FRB, які прийшли до нас з-за меж нашої галактики.

Пошук життя в космосі

Дослідники приходять до висновку, що магнітар в нашій Галактиці «переконливо свідчить про існування зв'язку між (принаймні, деякими) FRB і магнетарами». Однак є ще кілька ключових питань, і вчені кажуть, що подальший моніторинг об'єкта, відомого як SGR1935 + 2154, може допомогти відповісти на них.

Вони пишуть, що вибухи, здавалося б, походять від магнетару, не є «бездоганним аналогом» FRB, які приходять до нас з-за меж галактики. Але це не означає, що ці позагалактичні FRB не можна пояснити магнетарами-відмінності можуть бути наслідком того факту, що ті, які знаходяться за межами нашої галактики, Молодші, а отже, яскравіше і активніше.